تشریح دلایل رد درخواست پرسپولیس از سوی باشگاه نساجی

به گزارش وبلاگ مهر و موم، مدیرعامل تیم فوتبال نساجی دلایل رد درخواست باشگاه پرسپولیس برای جا به جایی ملاقات رفت و برگشت را تشریح کرد.

تشریح دلایل رد درخواست پرسپولیس از سوی باشگاه نساجی

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ مهر و موم، باشگاه پرسپولیس در روزهای گذشته با ارسال نامه ای به باشگاه نساجی مازندران درخواست کرد تا ملاقات رفت و برگشت این تیم در لیگ برتر جا به جا گردد و در هفته آینده، تیم مازندرانی در تهران میهمان پرسپولیس باشد و در دور برگشت نساجی میزبان باشد.

باشگاه پرسپولیس به دلیل حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا (29 آذرماه) و ترس از مصدومیت بازیکنان و بازی در چمن مصنوعی این درخواست را به باشگاه نساجی داده بود که این درخواست از سوی باشگاه مازندرانی رد شد.

ایزد سیف الله پور، مدیر تیم فوتبال نساجی در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ مهر و موم درباره دلیل مخالفت این باشگاه گفت: با توجه به اینکه از قبل برنامه ریزی لیگ صورت گرفته، با نظر کمیته فنی ما پس از بازی با نفت مسجد سلیمان برای ملاقات با پرسپولیس در قائمشهر ماندیم، ضمن اینکه بعد از این مسابقه نیز باید به اصفهان سفر کنیم و میهمان سپاهان هستیم. به همین دلیل ترجیح دادیم بازی با پرسپولیس طبق برنامه و در قائمشهر برگزار گردد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی وبلاگ مهر و موم بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "تشریح دلایل رد درخواست پرسپولیس از سوی باشگاه نساجی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشریح دلایل رد درخواست پرسپولیس از سوی باشگاه نساجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید