خبرنگاران فرماندار: محدودیت های کرونایی در پلدختر اعمال می گردد

به گزارش وبلاگ مهر و موم، خرم آباد - خبرنگاران - فرماندار پلدختر گفت: در راستای حفط سلامت شهروندان و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا محدودیت های کرونایی در این شهرستان اعمال می گردد.

خبرنگاران فرماندار: محدودیت های کرونایی در پلدختر اعمال می گردد

حسن رضاییان شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای مبارزه با ویروس کرونا در شهرستان پلدختر گفت: با توجه به افزایش روز افزون مبتلایان به ویروس کرونا در این شهرستان نیروی انتظامی در اعمال محدودیت های کرونایی محمکم و با جدیت ورود پیدا کند.

وی اعمال محدودیت ها را به خاطر سلامت مردم ضروری دانست و اضافه نمود: دستگاه قضایی باید با برگزارنمایندگان مراسم های عروسی و ترحیم در شهرستان برخورد و تالارها و اصناف پلمب می گردد.

فرماندار پلدختر اعلام کرد: با کسانی که پروتکل های بهداشتی را رعایت ننمایند بدون هیچ گونه مماشاتی برخورد می گردد چون در راستای حفظ جان مردم با هیچ کسی شوخی نداریم و تالارهای متخلف شهرستان به دستگاه قضایی معرفی می شوند.

وی اضافه نمود: داروخانه و کسانی که در زمینه اقلام بهداشتی و پزشکی فعالیت دارند این اقلام به ویژه ماسک را به مردم عرضه نمایند.

رضاییان یادآورشد: چاپخانه ها از چاپ هرگونه آگهی ترحیم و فضای مجازی از اطلاع رسانی زمان و مکان تشیع و ترحیم برای حفظ سلامت مردم خودداری نمایند.

فرماندار پلدختر گفت: با توجه به کمبود امکانات و تجهیزات پزشکی و ناکافی بودن فضای بیمارستان پلدختر مردم باید نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک بیش از پیش همت نمایند.

وی قطع انتقال زنجیره کرونا را مستلزم مشارکت مردم دانست و اضافه نمود: ویروس کرونا کشنده و نباید آن را شوخی گرفت بنابراین مردم هشدارها ، اخطارها و اطلاع رسانی های مسوولان را توجه و باور نمایند.

فرماندار پلدختر ، ارایه خدمت به ارباب رجوع را مشروط به رعایت پروتکل های بهداشتی دانست و گفت: دستگاه های دولتی حق ندارند به افراد بدون ماسک خدمات ارایبه دهند زیرا براساس تصمیم ستاد ملی کرونا و در راستای حفظ سلامت مردم استفاده از ماسک در مکان های عمومی و ادارات الزامی است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران فرماندار: محدودیت های کرونایی در پلدختر اعمال می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرماندار: محدودیت های کرونایی در پلدختر اعمال می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید