لطیفی: تعمیرات خوابگاه ها از اواسط تیرماه شروع می گردد ، آماده سازی خوابگاه ها برای اسکان 4000 دانشجو از مهرماه

به گزارش وبلاگ مهر و موم، معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: اواسط تیرماه خوابگاه های دانشگاه با اتمام ترم تحصیلی تخلیه خواهد شد و تعمیرات تابستانی شروع می گردد.

لطیفی: تعمیرات خوابگاه ها از اواسط تیرماه شروع می گردد ، آماده سازی خوابگاه ها برای اسکان 4000 دانشجو از مهرماه

حسین لطیفی، معاون دانشجویی دانشگاه علامه در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه وبلاگ مهر و موم، در مورد تعمیر و تجهیز خوابگاه های این دانشگاه گفت: اواسط تیرماه خوابگاه های دانشگاه با اتمام ترم تحصیلی تخلیه خواهد شد و تعمیرات تابستانی شروع می گردد.

وی اضافه نمود: خوابگاه ها با توجه به فرآیند جدید تجهیز و بازسازی خواهند شد و حدود 4000 دانشجو از مهرماه بر اساس شرایط جدید اسکان داده خواهند شد.

لطیفی اضافه نمود: در این مدت زمانی که دانشگاه ها و خوابگاه ها به دلیل شیوع کرونا تعطیل بود بخشی از تعمیرات خوابگاه ها صورت گرفته و مابقی این تعمیرات در تابستان انجام و به سرانجام خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "لطیفی: تعمیرات خوابگاه ها از اواسط تیرماه شروع می گردد ، آماده سازی خوابگاه ها برای اسکان 4000 دانشجو از مهرماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لطیفی: تعمیرات خوابگاه ها از اواسط تیرماه شروع می گردد ، آماده سازی خوابگاه ها برای اسکان 4000 دانشجو از مهرماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید