افزایش وام خود اشتغالی فعالان حوزه فاوا

به گزارش وبلاگ مهر و موم، سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس با اشاره به افزایش سقف تسهیلات وام خود اشتغالی به فعالان حوزه فاوا، از افزایش مبلغ وام به ازای هر نفر اشتغال از مبلغ 100 میلیون تومان به 200 میلیون تومان اطلاع داد.

افزایش وام خود اشتغالی فعالان حوزه فاوا

حمید سلیمان پور گفت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به منظور توسعه و ارتقای خدمات حوزه فناوری اطلاعات، اعتباراتی از محل تبصره 18 ماده واحده قانون بودجه سال 1400 تحت عنوان بند الف در چارچوب قوانین و مقررات موجود و با هدف حمایت از پروژه ها، طرح های مولد اشتغال پایدار و توسعه خدمات حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در قالب تسهیلات وام و با شرایط مناسب اعطا می نماید.

به گفته او، متقاضیان برای ثبت نام و اطلاع از جزییات طرح می توانند به سامانه توان آفرین به نشانی tavanafarin.ito.gov.ir و قسمت بند الف مراجعه و نسبت به ثبت درخواست اقدام نمایند.

سلیمان پور ویژگی این تسهیلات را نرخ بهره پایین، بازپرداخت 36 ماهه و یکسال دوره تنفس بیان و در مورد رویه آنالیز درخواست های ثبت شده به وسیله متقاضیان در سامانه توان آفرین، گفت: درخواست های واصله در کمیته ای تخصصی با موضوع اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس آنالیز و در صورت تایید اولیه جهت تصویب نهایی به کمیته استانی بند الف تبصره 18 به ریاست معاون استاندار و دبیری اداره کل امور اقتصاد و دارایی استان فارس ارجاع می گردد.

او گفت: بر اساس دستورالعمل قبل، وام خود اشتغالی به ازای هر نفر اشتغال مبلغ 100 میلیون تومان قابل پرداخت بود که در دستورالعمل نو به ازای هر نفر اشتغال به 200 میلیون تومان افزایش یافته است و سقف مبلغ این تسهیلات را دو میلیارد و 500 میلیون تومان گفت.

وبلاگ مهر و موم فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "افزایش وام خود اشتغالی فعالان حوزه فاوا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش وام خود اشتغالی فعالان حوزه فاوا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید