توزیع تست سریع کرونا در داروخانه های کبک روز سه شنبه شروع می گردد

به گزارش وبلاگ مهر و موم، از آنجایی که آزمایش ها در جعبه های پنج تایی توزیع می شوند، حدود 600 هزار کبکی می توانند در کوتاه مدت آنها را دریافت نمایند.

توزیع تست سریع کرونا در داروخانه های کبک روز سه شنبه شروع می گردد

هوگ موسو (Hugues Mousseau)، مدیر کل انجمن توزیع نمایندگان داروخانه کبک، گفت: ما شاهد شتاب خاصی در رسیدن آزمایشات به داروخانه هستیم.

در این شرایط، آقای موسو از افرادی که از قبل در خانه تست سریع دارند می خواهد که از خرید اضافی خودداری نمایند.

وی اضافه نمود: اگر در نظر بگیریم که حدود هفت میلیون کبکی 14 سال و بالاتر وجود دارد، به این معنی است که ما باید حدود 35 میلیون تست سریع در ماه داشته باشیم تا بتوانیم به طور کامل تقاضا را برآورده کنیم.

این سه میلیون آزمایش اولین محموله قابل توجه برای تحویل به داروخانه ها از ابتدای سال 2022 است. آنها از سهام فدرال هستند، زیرا دولت ترودو متعهد شده بود که بیش از 30 میلیون تست سریع کرونا را در ماه ژانویه به کبک ارسال کند.

اینها علاوه بر 12 میلیونی است که به وسیله دولت استانی برای شبکه های بهداشت و آموزش و بعلاوه کارکنان ایمنی عمومی اختصاص داده خواهد شد.

بعضی از داروخانه ها آزمایش ها را بر اساس اولویت توزیع می نمایند، بعضی دیگر افراد را در فهرست انتظار قرار می دهند و بعضی دیگر به مردم این امکان را می دهند که با وجود گزینه دوم، یک جعبه را در سایت Clic Santé رزرو نمایند.

در خصوص عدم پیش بینی در دسترس بودن این تست ها، او از مشتریان می خواهد که درک نمایند صاحبان داروخانه ها لزوماً از قبل نمی دانند چه زمانی یا چه میزان آزمایش سریع دریافت می نمایند.

منبع: خبرکانادا

به "توزیع تست سریع کرونا در داروخانه های کبک روز سه شنبه شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع تست سریع کرونا در داروخانه های کبک روز سه شنبه شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید