قرعه کشی محصولات سایپا انجام شد

به گزارش وبلاگ مهر و موم، قرعه کشی طرح فروش سایپا، برای عرضه فوق العاده چهار محصول سایپا کوییک با گیربکس معمولی (رینگ فولادی)، کوییک.آر با گیربکس معمولی، کوییک.اس و ساینا.اس، با حضور نهادهای نظارتی و مسئولان این گروه خودروسازی برگزار گردید.

قرعه کشی محصولات سایپا انجام شد

در طرح اخیر فروش فوق العاده سایپا، 178 هزار و 125 نفر شرکت کردند که 173 هزار و 961 نفر واجد شرایط شناخته شدند.

ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در این طرح فروش، 11 هزار خودرو است و برای آنکه حقی از متقاضیان خرید خودرو ضایع نگردد، 22 هزار نفر هم به اسم رزرو در نظر گرفته شده اند.

در قرعه کشی طرح فروش سایپا، هزار دستگاه خودرو ساینا.اس توزیع می گردد. علاوه بر این هزار دستگاه کوییک.اس، پنج هزار دستگاه کوییک با گیربکس معمولی و چهار هزار دستگاه کوییک.آر با گیربکس معمولی و رینگ آلومینیومی به متقاضیان تعلق می گیرد.

اسامی منتخبان قرعه کشی طرح فروش سایپا، پس از تائید نهایی به وسیله نهادهای نظارتی فردا -جمعه- در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر می گردد و آنها از ساعت 8 صبح روز شنبه به مدت 72 ساعت فرصت واریز وجه خواهند داشت.

گروه خودروسازی سایپا برای منتخبین طرح فروش فوق العاده، پیامک ارسال می نماید اما برای اطمینان بیشتر ضرورت دارد که ثبت نام نمایندگان به سایت سایپا مراجعه نمایند.

منبع: سایپانیوز

آخرین اخبار خودرویی را در صفحه اخبار خودروی وبلاگ مهر و موم بخوانید.

منبع: تجارت نیوز

به "قرعه کشی محصولات سایپا انجام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرعه کشی محصولات سایپا انجام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید