مهاجری: از رفتار میثاقیان تعجب کردم، قبل از آغاز لیگ استعفا دادم

به گزارش وبلاگ مهر و موم، سرمربی سابق تیم فوتبال پدیده درباره جدایی از این تیم توضیحاتی را بیان نمود.

مهاجری: از رفتار میثاقیان تعجب کردم، قبل از آغاز لیگ استعفا دادم

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی وبلاگ مهر و موم، رضا مهاجری سرمربی سابق تیم فوتبال پدیده در خصوص جدایی از این تیم گفت: در شرایط بدی تیم را تحویل گرفتیم و در شرایط بدی تمرینات را آغاز کردیم. در حد بضاعت نیز تیم خوبی را تشکیل دادیم. متاسفانه قراردادها به مرحله اجرا نرسید و پنجره نقل و انتقالاتی بسته شد.

او اضافه نمود: خیلی از مسئولان باشگاه درکی از موارد فوتبالی نداشتند. مدیر اجرایی باشگاه هیچ اطلاعی از ایفمارک و سایر موارد فوتبالی نداشت. ما 3 قرارداد عوض کردیم. قراردادها در مشهد دچار تغییر شد و وقت ما را گرفت تا نهایتا پنجره بسته شد.

مهاجری ادامه داد: از باشگاه هیچ کسی نیامد که به بچه ها قوت قلب بدهد. امروز 10 درصد قرارداد بچه ها پرداخت شد. تمام تیم ها توپ تازه گرفته اند اما توپ های ما کجا است؟ بازیکنان بدون گرفتن پول حاضر شدند در تمرین شرکت نمایند . کادرفنی مشکل ثبت قرارداد نداشت و مشکل ما قرارداد بازیکنان بود. من در مستطیل سبز احتیاج دارم که با قاطعیت کار کنم.

او افزود: قبل از آغاز لیگ به صورت کتبی استعفا دادم. امروز آقایان با میثاقیان تمام کردند و این قرارداد رسمی شد. من از رفتار میثاقیان تعجب می کنم که چگونه با این همه تجربه به این شکل نادرست این کار را پذیرفته است.

بیشتر بخوانید

  • مربی تیم شهر خودرو: تیم کاملی برای بازی با آلومینیوم نداریم
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "مهاجری: از رفتار میثاقیان تعجب کردم، قبل از آغاز لیگ استعفا دادم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجری: از رفتار میثاقیان تعجب کردم، قبل از آغاز لیگ استعفا دادم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید