مواردی که هتل ها به شما نمی گویند

به گزارش وبلاگ مهر و موم، قرار داشتن در محیطی نا آشنا می تواند استرس زا باشد

هنگامی که در تخت هتل خود هستید نفس های عمیق بکشید. اتاق خود را به درستی انتخاب کنید چرا که انتخاب اتاق در راحتی و خواب شبانه شما بسیار اهمیت دارد. به همین علت نیز کشیدن چند نفس عمیق قبل از رفتن به تخت خواب می تواند به آرام شدن شما و باز کردن گرفتگی عضلات یاری کند.

مواردی که هتل ها به شما نمی گویند

سر و صدا را گزارش دهید

در گزارش دادن سر و صدا تردید نداشته باشید. دیوارهای هتل ها معمولا به شدت نازک هستند و همسایه دیوار به دیوار اتاق شما ممکن است متوجه نشود که مکالمه های او کاملا به صورت واضح در اتاق شما شنیده می شوند. در بعضی از موارد تنها کافی است تا چند ضربه به دیوار بزنید تا افراد اتاق کناری متوجه شده و ساکت شوند. اگر انجام چنین کاری برای شما راحت نیست، تنها کافی است تا با پذیرش هتل تماس بگیرید. آن ها به سرعت با مهمانان مزاحم تماس برقرار نموده و یا این که کارمندان امنیتی خود را به اتاق آن ها فرستاده و به این افراد هشدار خواهند داد.

به یاد داشته باشید که صداهای بیش از مقدار و یا هشدارهای مکرر می توانند موجب شوند که مسئولان هتل، افراد مسئول ایجاد صدا را از هتل بیرون نمایند.

تغییر اتاق بدهید

درخواست تغییر اتاق کنید. مسلما بعد از انتخاب اتاق این مشکل ممکن است پیش بیاید. تمامی هتل ها در صورت وجود صداهای غیرقابل کنترلی مانند ماشین یخ ساز، ترافیک و یا آسانسورها باید گزینه ای برای تغییر اتاق به یک محل آرام تر را به مسافران خود ارائه نمایند. مسلما جمع کردن مجدد وسایل شخصی و رفتن به یک اتاق دیگر در نیمه شب برای شما چندان راحت و بی دردسر نخواهد بود و حتی ممکن است که تمام اتاق های هتل پر باشند. به همین علت نیز اگر قرار است چند شب در هتل بمانید، بهتر است این کار را صبح روز بعد انجام بدهید.

راهکاری دیگر برای بی خوابی

اگر خوابتان نمی برد، از تخت بیرون بیایید. این قانون برای همه جا صدق می کند، چه خانه و چه هتل. اگر خوابتان نمی برد، بهتر است به جای غلت زدن در رخت خواب، از جای خود بلند شده و در نوری ملایم به مطالعه یک مجله یا چیزی که فکر شما را درگیر نمی کند بپردازید و این کار را تا زمانی که حس کنید دوباره آماده خوابیدن شده اید، ادامه بدهید.

منبع: الی گشت

به "مواردی که هتل ها به شما نمی گویند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مواردی که هتل ها به شما نمی گویند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید