مصالح ساختمانی

زیباترین جاذبه های طبیعی جهان را بشناسید (قسمت دوم)

بازدید از جاذبه های طبیعی یکی از مهم ترین دلایل گردشگران برای سفر است. در این مطلب با زیباترین جاذبه های طبیعی جهان آشنا می شوید.

7 اسفند 1400

خلیج فارس را بهتر بشناسیم؛ آشنایی با آبزیان شاخاب پارس

پهنه های نیلگون خلیج همواره فارس یکی از بزرگ ترین پناهگاه های موجودات دریایی مانند مرجان ها، ماهی های تزئینی کوچک، ماهی های خوراکی و غیرخوراکی، صدف ها، حلزون ها، نرم تنان، شقایق های دریایی، اسفنج های دریایی، عروس های دریایی، لاک پشت ها، دلفین ها، کوسه...

3 بهمن 1400

آخرین خبر از خصوصی سازی پرسپولیس و استقلال

وزارت ورزش و جوانان به عنوان متولی اصلی باشگاه های استقلال و پرسپولیس درصدد است که این دو باشگاه وارد بخش خصوصی شوند. در اولین اقدامات، استقلال و پرسپولیس در 10 ساله گذشته حسابرسی کامل شدند. سند استادیوم مرغوبکار و کمپ مرحوم ناصر حجازی به نام باشگاه استقلال...

12 آبان 1399

تکذیب پذیره نویسی دارا دوم در شهریور، بی برنامگی دولت مردم را سرکار گذاشت

روابط عمومی سازمان خصوصی سازی آغاز پذیره نویسی دارا دوم در شهریورماه را تکذیب کرد.

9 مهر 1399

خبرنگاران مسوولان آذربایجان غربی با همه توان به دنبال تحقق شعار سال باشند

ارومیه- خبرنگاران- معاون استاندار آذربایجان غربی گفت: مسوولان با مدیریت فرمانداران شهرستان های استان با همه توان به دنبال تحقق شعار سال باشند.

16 مرداد 1399

چشم انداز یک میلیارد دلاری تجارت ایران و سوریه تا 1400

رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و سوریه از چشم انداز خوب آینده تجارت ایران و سوریه خصوصاً با راه اندازی اتاق مشترک بازرگانی بین دو کشور یاد کرد و گفت: با برنامه هایی که داریم امیدواریم سقف معاملات تجاری با سوریه را تا سال آینده به یک میلیارد دلار برسانیم.

19 تیر 1399