موسیقی

12 جاذبه بروکسل، مرکز هیجان انگیز بلژیک

جاذبه های بروکسلکشور بلژیک که در غرب اروپا قرار گرفته است، یکی از قدیمی ترین کشورها محسوب می شود و مرکز زیبای آن بروکسل از دیدنی ترین شهرهای آن است. بروکسل به این دلیل شناخته شده است که همه چیز را با هم دارد و این تنوع به جاذبه هایش هم کشیده شده است. مجسمه...

10 اردیبهشت 1401

قرنطینه خانگی کرونا؛ چطور از گردشگری در منزل لذت ببریم؟

حالا که کرونا، سبک زندگی ما را تحت تاثیر قرار داده و خانه نشین مان کرده است، در این مقاله به راهکارهایی می پردازیم که این خانه نشینی طولانی را تسهیل می کند.

4 اردیبهشت 1401

نویسنده ای که با وجود معلولیت، شبیه کوله پشتی دنیا را سفر کرد

کووان چندلر، نویسنده ای است که با وجود معلولیت و عدم توانایی حرکت توانست به 3 کشور سفر کند و داستان سفر خود را در کتاب نو خود منتشر کند. داستان سفر او را در ادامه مطلب دنبال کنید.

25 فروردین 1401

هتل های تازه تاسیس مشهد؛ از هتل های 5 ستاره تا 2 ستاره

سلیقه افراد در انتخاب اقامتگاه فرق دارد. برخی هتل ها و اقامتگاه های قدیمی و باسابقه را ترجیح می دهند و برخی دوست دارند در هتل های شیک و نوساز اقامت داشته باشند. در اینجا برای دسته دوم هتل های تازه تاسیس را معرفی کرده ایم:

8 بهمن 1400

اقرار به شکست بعضی از جریان های ادبی، کتاب شکست روایت معناباختگی است

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در بوشهر، کتاب شکست عنوان تازه ترین اثر مجید اجرایی شاعر و منتقد ادبی جنوبی، روز گذشته (چهارشنبه، 17 آذرماه) در آیینی با حضور اساتید دانشگاه و چهره های ادبی بوشهر و به همت گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه خلیج و با همکاری انجمن...

29 دی 1400

یکصد مورد ایده پردازی و طرح گفتمان های تازه در حوزه های مختلف علمی

به گزارش خبرنگاران، آنچه که در این مجموعه پیش رو دارید، یکصد مورد ایده پردازی و طرح گفتمان های نو در حوزه های مختلف است که عمدتا به وسیله اعضای هیأت علمی دانشگاه تهران و در موارد معدودی به وسیله اساتید و اعضای هیأت علمی دیگر دانشگاه ها که در پروژه ها و...

17 دی 1400

از انیمیشن های ترسناک تا انتقام جویان باهوش؛ برترین های هنر و سینما

اگر فرصت مطالعه اخبار و مقالات مهم ادبی، هنری و سینمایی را ندارید، می توانید مجموعه ای از مهم ترین اخبار و برترین مقاله ها و ویدیوهای دنیای فیلم و سریال، کتاب ها، موسیقی و هنرهای تجسمی را در خبرنگاران مگ پیدا کنید. ما در سری مطالب برترین های هنر و سینما...

7 آذر 1400

بیماری های نوازندگان

بیماری های شغلی را می توان روی دیگر هر کار و فعالیتی دانست. مشکلاتی که به مرور زمان در جسم و روح افراد به وجود می آید و با گذشت زمان و تغییر شغل و نحوه زندگی به یک بیماری مزمن تبدیل می گردد.

18 مهر 1400

هر آنچه که باید درباره گذرنامه واکسن بدانیم

به گزارش خبرنگاران، این افراد و نهادها در حال کار روی سیستم هایی هستند که به مسافران امکان می دهد از اپلیکیشن های تلفن همراه، برای اثبات واکسیناسیون خود استفاده نمایند. در این صورت احتیاج به قرنطینه در مقصد یا حتی تست های کرونا مرتفع می گردد.

16 مرداد 1400

دعوت استاندار مازندران از موسسه اکو برای رونق رویداد ساری 2022

ایرنا/ براساس آخرین اخبار منتشر شده، دعوت استاندار مازندران از موسسه اکو برای رونق رویداد ساری 2022 صورت گرفت.

9 مرداد 1400

27 راه حل برای دستیابی سریع به اهداف خود

من (استیون گریفیث) به عنوان مربی عملکرد و متخصص روانشناسی بهره وری بیش از 25 سال، از هر ابزاری در کتاب هایم استفاده نموده ام تا به مردم بیاموزم چگونه با شکستن موانع، بیرون آمدن از ذهن و ورود به جریان فراوری خود به اهداف خود برسند.

13 تیر 1400

بازی محافظان کهکشان برای پلی استیشن، ایکس باکس و کامپیوتر معرفی گشت

شرکت بازی سازی اسکوئر انیکس رسما از یک بازی در دنیای محافظان کهکشان رونمایی کرده است. این بازی که Marvels Guardians of the Galaxy نام دارد، یک اکشن سوم شخص تک نفره و داستان محور است که برای تمام کنسول ها و کامپیوتر عرضه می شود.

11 تیر 1400

از انوار جام تربت جام تا قاسم افشار در آخرین روز جشنواره موسیقی فجر

تهران (پانا) - در آخرین روز از سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر، اجرای گروه های همنوازان فاخته و انوار جام، گروه ترانه باران، ارکستر پارسوا و رسیتال پیانو و نوازندگان دانشگاه تهران پخش شد.

16 فروردین 1400

زنی که در بلاروس چهره شد؛ از موسیقی تا مخالفت با دولت!

ماریا کولسنیکووا، عضو شورای هماهنگی مخالفان، و تنها کاندیدا از سه کاندیدای زن در انتخابات ریاست جمهوری اخیر که هنوز در بلاروس باقی مانده بود، توسط چند مرد ناشناس که ماسک به چهره داشتند، ربوده شده است.

5 آبان 1399

برنامه های دفتر موسیقی ارشاد برای برگزیدگان جشنواره جوان

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برنامه ریزی در شرایط پساکرونا برای حضور تعدادی از برگزیده های جشنواره جوان در جشنواره های مهم اطلاع داد.

30 شهریور 1399

خبرنگاران نماینده مردم سنندج در مجلس: در عزل و نصب مدیران اجرایی دخالت نمی کنیم

سنندج - خبرنگاران - نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خط قرمز ما حفظ منافع عمومی مردم است، گفت: به عنوان نمایندگان مردم، دخالتی در عزل و نصب مدیران اجرایی نمی کنیم مگر انجام چنین کاری ضروری و به نفع مردم باشد. ...

12 شهریور 1399

قرار دریافت پیشینه دین داری ایرانیان در فهرست میراث ناملموس

ایرنا/ براساس آخرین اخبار واصله، قرار دریافت پیشینه دین داری ایرانیان در فهرست میراث ناملموس صورت گرفت.

5 شهریور 1399

تقویت روحیه اکوادوری ها در دوران کرونا با موسیقی

استفاده از موسیقی برای روحیه دادن به مردم طی دوران کرونا در کشورهای مختلف در حالی مورد استقبال قرار گرفته که در اکوادور نیز این ابراز برای ایجاد نشاط میان مردم تجربه شده است.

18 خرداد 1399

حذف 17 دقیقه از صحبت های بنیامین بهادری در دورهمی

بنیامین بهادری خواننده پاپ شب گذشته نهم فروردین ماه میهمان دورهمی مهران مدیری بود.

27 اردیبهشت 1399

مدیران صنایع دستی تهران به ملاقات سه هنرمند پیشکسوت ارمنی رفتند

به گزارش خبرنگاران، امروز هفتم دی ماه و همزمان با شروع سال نو میلادی رجبعلی خسروآبادی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران، شهرام مریخی معاون صنایع دستی استان و جمعی از خبرنگاران حوزه صنایع دستی به ملاقات سه تن از هنرمندان برجسته و...

26 فروردین 1399
تعداد: (24)