فرهنگ و هنر

انیمیشن خنده دار و شاد کله فنجونی برای همۀ خانواده

انیمیشن نمایش کله فنجونی بر اساس یک بازی کامپیوتری با همین نام ساخته شده. این انیمیشین کیفیت بصری زیبای بازی را حفظ نموده و داستان آن را به شیوۀ مجذوب کننده و دلپذیری توسعه داده است.

24 اردیبهشت 1401

10 مورد از گران ترین هتل های جهان را بشناسید!

مجله فوربس (Forbes) هر سال لیستی از گران ترین هتل های دنیا را باتوجه به مبلغ اقامت برای هر شبانه روز معرفی می نماید. موارد زیادی نظیر تعداد ستاره ها، امکانات و محل هتل می توانند روی قیمت آن تأثیر بگذارند. در ادامه این مطلب به معرفی ده مورد از گران ترین هتل...

17 اردیبهشت 1401

12 جاذبه بروکسل، مرکز هیجان انگیز بلژیک

جاذبه های بروکسلکشور بلژیک که در غرب اروپا قرار گرفته است، یکی از قدیمی ترین کشورها محسوب می شود و مرکز زیبای آن بروکسل از دیدنی ترین شهرهای آن است. بروکسل به این دلیل شناخته شده است که همه چیز را با هم دارد و این تنوع به جاذبه هایش هم کشیده شده است. مجسمه...

10 اردیبهشت 1401

برای شکست ذوب آهن برنامه داریم

خبرنگاران/اصفهان سرمربی تیم والیبال زنان باریج اسانس گفت: باتوجه به دوبازی که با ذوب آهن داشتیم و سابقه بازی برخی از بازیکنان تیم در ذوب آهن، شناخت نسبتا خوبی از این تیم داریم، برای شکست این تیم و رسیدن به فینال برنامه داریم.

8 اردیبهشت 1401

قرنطینه خانگی کرونا؛ چطور از گردشگری در منزل لذت ببریم؟

حالا که کرونا، سبک زندگی ما را تحت تاثیر قرار داده و خانه نشین مان کرده است، در این مقاله به راهکارهایی می پردازیم که این خانه نشینی طولانی را تسهیل می کند.

4 اردیبهشت 1401

سامسونگ گلکسی S21 فن ادیشن در برابر گلکسی S20 فن ادیشن

در این مطلب به مقایسه گلکسی S21 فن ادیشن با مدل سال گذشته یعنی گلکسی S20 فن ادیشن می پردازیم تا ببینیم آیا نماینده نو شرکت کره ای ارزش خرید دارد یا خیر.

29 فروردین 1401

سفیران 40 کشور از جاذبه های گردشگری قزوین بازدید می نمایند

دیپلمات ها و سفرای بیش از چهل کشور دنیا به منظور آشنایی با جاذبه های گردشگری و فرصت های سرمایه گذاری، از آثار تاریخی شهر قزوین بازدید می نمایند.

26 فروردین 1401

نویسنده ای که با وجود معلولیت، شبیه کوله پشتی دنیا را سفر کرد

کووان چندلر، نویسنده ای است که با وجود معلولیت و عدم توانایی حرکت توانست به 3 کشور سفر کند و داستان سفر خود را در کتاب نو خود منتشر کند. داستان سفر او را در ادامه مطلب دنبال کنید.

25 فروردین 1401

آنالیز چالش های اساسی قلمرو های علوم پایه در نامه علوم پایه

خبرگزاری خبرنگاران-شماره دوم و سوم نامه علوم پایه فصلنامه تخصصی فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران، ویژه تابستان و پاییز 1400، با اولویت در پرداختن به مسائل و چالش های اساسی قلمرو های علوم پایه منتشر شد.

15 اسفند 1400

پاراگلایدرسوار آثار باستانی مصر را ثبت کرد

خبرنگاران : فیلم پاراگلایدرسواری بر فراز اهرام مصر را ببینید.

12 اسفند 1400

پل های جذابی که از مرزها عبور می نمایند

زمانی که از پل صحبت می کنیم، مسیری را برای عبور تصور می کنیم اما این پل های مجذوب کننده تنها یک پل عادی نیستند زیرا مرز ها را پشت سر گذاشته اند.

10 اسفند 1400

مینی سریالی نسبتا قدیمی، اما دیدنی در خصوص جنگ جهانی دوم: Generation War

خوانندگان قدیمی خبرنگاران می دانند که من کمتر پیش می آید فیلم و سریالی در خصوص جنگ جهانی دوم را از دست بدهم. البته فراتر از سلیقه شخصی تقابل نظامی قدرت های بزرگ در یک پهنه بزرگ از زیر و سطح دریاها گرفته تا آفریقا و اروپا و روسیه و خاورمیانه، مسئله هولوکاست...

4 اسفند 1400

شبنم قلی خانی هم از دست رفت

خبرنگاران: در چند روز اخیر ویدئویی از خوانندگی شبنم قلی خانی در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است که جای تعجب دارد.

2 اسفند 1400

جایی که پول کم می آید

علیرضا بهنام می گوید: این همه یارانه در بخش های مختلف کشور خرج می شود اما به کتاب که می رسد انگار پول کم می آوریم!

24 بهمن 1400

روزشمار: 6 مرداد؛ اختراع دوچرخه در آلمان

دوچرخه در آلمان و در چنین روزی از سال 1779 میلادی اختراع شد. این وسیله به وسیله یکی از اهالی مانهایم آلمان ساخته شد و امروز به یکی از ابزارهای سفر و گردشگری تبدیل شده است.

18 بهمن 1400

سراب منبع چشمه آبگرم های درمانی در آذربایجان شرقی است

میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده، سراب منبع چشمه آبگرم های درمانی در آذربایجان شرقی است.

16 بهمن 1400

سه عضو هیات علمی دانشگاه شهید چمران اهواز در جمع بهترین های وزارت علوم

خبرنگاران/خوزستان سه عضو هیات علمی دانشگاه شهید چمران اهواز از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در جمع اعضای هیات علمی برتر همکاری با جامعه و صنعت کشور قرار گرفتند.

14 بهمن 1400

هتل های تازه تاسیس مشهد؛ از هتل های 5 ستاره تا 2 ستاره

سلیقه افراد در انتخاب اقامتگاه فرق دارد. برخی هتل ها و اقامتگاه های قدیمی و باسابقه را ترجیح می دهند و برخی دوست دارند در هتل های شیک و نوساز اقامت داشته باشند. در اینجا برای دسته دوم هتل های تازه تاسیس را معرفی کرده ایم:

8 بهمن 1400

تحقیق و پرسشگری در جامعه باید از درون مدرسه فرهنگ سازی شود

تهران (پانا) - دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت تحقیق و پرسشگری در جامعه باید از درون مدرسه و میان دانش آموزان فرهنگ سازی شود که تقویت نسل امروز و تضمین فردای جامعه و کشور را در پی دارد.

7 بهمن 1400

برگزاری نمایشگاه مجازی دستاوردهای هفته پژوهش در لرستان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از برگزاری نمایشگاه مجازی دستاوردهای هفته پژوهش، فناوری و فن بازار در استان لرستان اطلاع داد.

5 بهمن 1400
تعداد: (129)