انیمیشن خنده دار و شاد کله فنجونی برای همۀ خانواده

به گزارش وبلاگ مهر و موم، انیمیشن نمایش کله فنجونی بر اساس یک بازی کامپیوتری با همین نام ساخته شده. این انیمیشین کیفیت بصری زیبای بازی را حفظ نموده و داستان آن را به شیوۀ مجذوب کننده و دلپذیری توسعه داده است.

انیمیشن خنده دار و شاد کله فنجونی برای همۀ خانواده

به گزارش وبلاگ مهر و موم؛ کسانی که بازی کامپیوتری را بازی نموده باشند حتما عاشق این سریال خواهند شد و کسانی هم که قبلا بازی را انجام نداده اند، با دیدن این ماجراجویی مفرح و مجذوب نماینده تحریک می شوند که سراغ کنسول های بازیشان بروند.

داستان انیمیشن خیلی با اتفاقاتی که در بازی می افتاد مطابقت ندارد و ماجراجویی های متفاوتی را که برای ماگمن و کاپ هد اتفاق می افتد روایت می نماید؛ ماجراهایی مثل مواظبت از یک بچه یا شکستن دسته هایشان. یک داستان منسجم و واحد که در همۀ قسمت ها جریان داشته باشد در سریال وجود ندارد و البته این چیز بدی هم نیست.

ماجراهایی که برای دو برادر قهرمان سریال اتفاق می افتند خیلی پیش پا افتاده اند اما با این حال مجذوب نماینده و سرگرم نماینده هم هستند. دیدن اینکه چه مسائل مسخره ای برای آن ها پیش می آید و آن ها چطور این مسائل را حل می نمایند واقعا خنده دار و جالب است. علاوه بر دو شخصیت اصلی، شخصیت های فرعی جور و واجور دیگری هم در سریال هستند که هر کدام مجذوب نمایندهیت خودشان را دارند.

فصل اول ده قسمت دارد و هر قسمت فقط 15 دقیقه است؛ یعنی کل سریال را می گردد در زمان نسبتاً کوتاهی دیدن کرد. کیفیت بصری سریال واقعا عالی است و با اینکه سبک و سیاقش آدم را یاد کارتون های قدیمی می اندازد، اما در عین حال کاملاً امروزی و با کیفیت است. این استفاده از تکنیک های قدیمی و ترکیب آن با ابزارهای انیمیشن سازی مدرن خیلی فوق العاده و تحسین برانگیز از کار درآمده.

برخی از قسمت ها بیشتر از بقیه بچگانه هستند اما در کل دیدن سریال برای هر کسی با هر سن و سالی خالی از مجذوب نمایندهیت نخواهد بود. می توانید کل این سریال را در زمان کوتاهی همراه با همۀ اعضای خانواده دیدن کنید و لذت ببرید. برخی از جوک ها بزرگترها را از خنده روده بر می نماید و برخی از آن ها هم برای بچه ها خنده دارتر هستند.

منبع: mamasgeeky

منبع: فرارو

به "انیمیشن خنده دار و شاد کله فنجونی برای همۀ خانواده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انیمیشن خنده دار و شاد کله فنجونی برای همۀ خانواده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید