فروش بهارانه از مرز 112 میلیارد ریال گذشت

به گزارش وبلاگ مهر و موم؛ مطابق با اطلاعات درج شده در سامانه طرح های فصلی، بهارانه کتاب 1400 بعد از سپری شدن چهار روز از زمان شروع، به رقم فروش 112 میلیارد و 124 میلیون ریال رسید.

فروش بهارانه از مرز 112 میلیارد ریال گذشت

کتاب فروشان تهرانی با فروش 36603 نسخه کتاب به مبلغ 18میلیارد و 995میلیون ریال، بیشترین سهم را از فروش بهارانه در چهارروز نخست داشته اند و استان های خراسان رضوی و اصفهان، هم در تعداد کتاب های فروخته شده و هم در مبلغ فروش، صندلی دوم و سوم را بعد از تهران به خود اختصاص داده اند.

جدول پرفروش ترین کتاب فروشی ها نیز با تغییرات همراه بود و مطابق با آخرین اطلاعات، به ترتیب دنیای کتاب قم، کتاب فرازمند رشت، ماه پیشونی تهران، کلبه کتاب جهرم، پاتوق کتاب اراک، پاتوق کتاب شیراز، شهر کتاب اصفهان، شهر کتاب کرمانشاه، پاتوق کتاب تبریز و کتاب معراج دزفول 10 کتاب فروش پرفروش بهارانه 1400 طی چهارروز نخست طرح بوده اند.

بهارانه 1400 که با مشارکت 884 کتاب فروشی در سراسر کشور؛ اعم از 678 کتاب فروشی در مراکز استان ها و 206 کتا ب فروشی در شهرستان ها از دوشنبه 17 خرداد به مدت یک هفته تا 23 خرداد ماه از سوی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توسط موسه خانه کتاب و ادبیات ایران، برگزار می گردد.

در این طرح مخاطبان می توانند تا سقف 200 هزار تومان و 20درصد تخفیف از کتاب فروشی های عضو طرح خرید نمایند. کتاب های عمومی، کودک و نوجوان و دانشگاهی مشمول این میزان تخفیف هستند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "فروش بهارانه از مرز 112 میلیارد ریال گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش بهارانه از مرز 112 میلیارد ریال گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید