نرم افزار و اپلیکیشن

انیمیشن خنده دار و شاد کله فنجونی برای همۀ خانواده

انیمیشن نمایش کله فنجونی بر اساس یک بازی کامپیوتری با همین نام ساخته شده. این انیمیشین کیفیت بصری زیبای بازی را حفظ نموده و داستان آن را به شیوۀ مجذوب کننده و دلپذیری توسعه داده است.

24 اردیبهشت 1401

گیک بنچ گوشی های سامسونگ را در واکنش به کند کردن عمدی از فهرستش حذف کرد

طبق آخرین گزارش ها و اطلاعات منتشر شده، بنچمارک معتبر گیک بنچ در واکنش به تصمیم سرویس بهینه سازی بازی سامسونگ (GOS) مبنی بر کند کردن عملکرد پردازنده و چیپ گرافیکی بعضی از گوشی های این شرکت، تصمیم گرفته تا بسیاری از گوشی های پرچم دار سامسونگ نظیر سری S22،...

20 اردیبهشت 1401

مراحل راه اندازی فروشگاه اینترنتی

آمارها نشان می دهد بعد از شیوع پاندمی کووید 19 خرید اینترنتی به یک فرهنگ و سبک زندگی تبدیل شده است. اگر شما کسب و کاری حضوری دارید، حتما در دو سال اخیر، این تغییر روش خرید مردم را حس و تجربه کرده اید. مردم برای خرید مبلمان از این مرکز به اون مرکز نمی فرایند،...

3 اردیبهشت 1401

سامسونگ گلکسی S21 فن ادیشن در برابر گلکسی S20 فن ادیشن

در این مطلب به مقایسه گلکسی S21 فن ادیشن با مدل سال گذشته یعنی گلکسی S20 فن ادیشن می پردازیم تا ببینیم آیا نماینده نو شرکت کره ای ارزش خرید دارد یا خیر.

29 فروردین 1401

منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان هنوز ویژه است؟

خبرنگاران/قم منطقه ها ویژه اقتصادی به جهت تسهیل تجارت و تولید در کشور ایجاد شده اند اما این روزها تحریم و کرونا فعالیت های این منطقه ها را هم در شرایط نابسامانی قرار داده اند.

8 مهر 1400

قیمت روز گوشی موبایل 31 شهریور

قیمت گوشی های موبایل موجود در بازار، مورخ 31 شهریور را مشاهده می کنید.

7 مهر 1400

4 گوشی هیجان انگیز 2021 که منتظرشان هستیم؛ از آیفون 13 تا گلکسی S21 FE

با نزدیک شدن به فصل خاتمهی سال 2021، بیشتر کمپانی ها از محبوب ترین گوشی های خود رونمایی می کنند تا بازار تعطیلات سال نو را از دست ندهند. در این بازه از سال همیشه شرکت هایی مثل اپل، سامسونگ و گوگل محصولات جذابی برای معرفی دارند. اما در فرصت به جای مانده تا...

16 شهریور 1400

هر آنچه که باید درباره گذرنامه واکسن بدانیم

به گزارش خبرنگاران، این افراد و نهادها در حال کار روی سیستم هایی هستند که به مسافران امکان می دهد از اپلیکیشن های تلفن همراه، برای اثبات واکسیناسیون خود استفاده نمایند. در این صورت احتیاج به قرنطینه در مقصد یا حتی تست های کرونا مرتفع می گردد.

16 مرداد 1400

بازی محافظان کهکشان برای پلی استیشن، ایکس باکس و کامپیوتر معرفی گشت

شرکت بازی سازی اسکوئر انیکس رسما از یک بازی در دنیای محافظان کهکشان رونمایی کرده است. این بازی که Marvels Guardians of the Galaxy نام دارد، یک اکشن سوم شخص تک نفره و داستان محور است که برای تمام کنسول ها و کامپیوتر عرضه می شود.

11 تیر 1400

نقدها و نمرات Resident Evil Village منتشر شد؛ ترسناک تر و اکشن تر

بالاخره جدیدترین قسمت از مجموعه بازی قدیمی و ترسناک رزیدنت اویل منتشر شد. با عرضه شدن بازی Resident Evil Village که هشتمین قسمت اصلی از سری رزیدنت اویل است، بد نیست که نگاهی به دیدگاه منتقدان و نمره آن ها به این اثر بیندازیم و ببینیم نظر آن ها درباره این بازی چه...

7 خرداد 1400

روش های محبوب پشتیبان گیری از اطلاعات، برنامه ها و بازی ها در کامپیوترهای ویندوزی

یکی از بهترین روش های نگه داشتن کارایی یک کامپیوتر در اوج، پاک کردن و نصب مجددد ویندوز 10 به طور منظم است. یکی دو ساعت زمان صرف می کنید ولی کامپیوتر دوباره به قدرت اولیه خود برمی گردد.

4 اردیبهشت 1400

5 بنچمارک برتر برای کامپیوترهای ویندوزی

کامپیوتر شما چقدر سریع است؟ شاید از تراشه Core i7 و 32 گیگابایت حافظه رم بهره ببرد، اما در حقیقت چه سرعتی دارد؟ ابزارهای بنچمارک بهترین راه برای اندازه گیری سرعت سیستم محسوب می شوند که عملکرد سیستم را در زمینه های مختلف بررسی می کند.

29 اسفند 1399

پاور بانک مغناطیسی برای آیفون جدید

اپل سرگرم طراحی یک پک باطری است که به صورت مغناطیسی به جدیدترین مدلهای آیفون وصل شده و این گوشی را به صورت بی سیم شارژ می کنند.

27 اسفند 1399

خرید واکسن کرونا از شرکت های مورد تایید سازمان غذا و دارو انجام می گردد ، هنوز واکسن کوواکس توزیع نشده است

رییس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: خرید مستقیم واکسن کرونا نیز از شرکت های مورد تایید سازمان غذا و دارو انجام می گردد و سپس سبد کوواکس و بعد از آن، واکسن داخلی خواهد بود.

2 اسفند 1399

قیمت انواع گوشی موبایل، امروز 4 دی 99

قیمت گوشی های موبایل موجود در بازار، مورخ 4 دی را مشاهده می کنید.

12 بهمن 1399

پردازنده های جدید اپل می توانند دنیای رایانه ها را تغییر دهند

در حالی که انتظار می رود که اپل در رویداد امشب خود با نام One More Thing از نخستین رایانه های مجهز به پردازنده های خود استفاده نمایند، ساختار این تراشه ها می تواند باعث تحولی در زمینه عمر باتری، طراحی باریک تر و شاید حتی قیمت پایین تر رایانه ها گردد.

20 آذر 1399

قیمت گوشی موبایل، امروز 26 خرداد 99

قیمت گوشی های موبایل موجود در بازار مورخ دوشنبه 26 خرداد 1399 را مشاهده می کنید.

23 مرداد 1399

اپلیکیشنی برای اطلاع از هک شدن آیفون

به تازگی اپلیکیشنی عرضه شده که به کاربران امکان می دهد از هک شدن گوشی آیفون خود مطلع شوند. این اپلیکیشن از امکانات و گزینه هایی برای افزایش امنیت گوشی های اپل نیز برخوردار است.

21 مرداد 1399

تغییر اسنپ فود در راستا رفع تمام نیازهای روزمره

همه ما اسنپ فود را به عنوان سرویس سفارش آنلاین غذا می شناسیم؛ اما اخیرا سرویس های جدیدی به آن اضافه شده اند.

13 تیر 1399

با چمدان خودران به مسافرت بروید

یک شرکت تجاری از عرضه رباتی در قالب یک چمدان خودران خبر داده که قادر است در کنار مالک خود حرکت کند و لوازم مسافرت یا خریدهای وی را حمل کند.

7 آذر 1398
تعداد: (22)