واکنش وحیدی به ابتلای دانش آموزان به کرونا، شروع قرنطینه هوشمند از یکشنبه آینده

به گزارش وبلاگ مهر و موم، وحیدی گفت: یکی از موضوعات مورد بحث در جلسه امروز مدیریت هوشمند بود که بر اساس نظر نهایی مسئولان حاضر مدیریت ها از روز یکشنبه شروع می گردد.

واکنش وحیدی به ابتلای دانش آموزان به کرونا، شروع قرنطینه هوشمند از یکشنبه آینده

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی وبلاگ مهر و موم، جلسه قرارگاه ستاد ملی کرونا با حضور احمد وحیدی وزیر کشور امروز سه شنبه شانزدهم آذر ماه در سالن پیامبر وزارت کشور برگزار گردید.

احمد وحیدی وزیر کشور در این جلسه در جمع وبلاگ مهر و موم اظهار کرد: یکی از موضوعات مورد بحث در جلسه امروز مدیریت هوشمند بود که بر اساس نظر نهایی مسئولان حاضر مدیریت ها از روز یکشنبه شروع می گردد.

وی افزود: مدیریت هوشمند در قالب 5 مرحله و هر مرحله با فاصله یک هفته درباره سازمان های اجرایی انجام می گردد و در مراحل بعدی درباره حمل و نقل درون شهری و برون شهری، اصناف، مراکز آموزشی و تفریحی اجرایی خواهد شد.

وزیر کشور تاکید نمود: موضوع مرز ها و بیملر یابی در مرز های کشور مجددا مورد تاکید نهاده شد و شرایط کلیه افرادی که از مرز های مختلف وارد کشور می شوند باید با دقت مورد آنالیز قرار بگیرد و باید با کارت تزریق دو دُز واکسن و تست پی سی آر منفی وارد شوند و افراد مشکوک به کرونا قرنطینه خواهند شد.

وحیدی یادآور شد: پیامد های اجتماعی مربوط به کرونا مورد آنالیز نهاده شد و مقرر شد نموداری از پیشنهادات اعضا آنالیز و طرح نهایی اجرا گردد.

وی افزود: بحث اصناف و دریافت مجوز آن ها که قبلا در سازمان امور مالیاتی انجام می شد، از این به بعد به وسیله وزارتخانه های مرتبط کسب و کار ها انجام خواهد شد و نیازی به مراجعه به سازمان امور مالیاتی نیست

وزیر کشور توضیح داد: تصمیم درباره دانش آموزان بالای 12 سال این بوده که واکسن تزریق نمایند و برای بچه ها زیر 12 سال هنوز تصمیمی گرفته نشده است و قرار بود اطمینان لازم جلب گردد که آیا زدن واکسن به زیر 12 سال مجاز هست یا خیر و در نهایت مقرر شده است که کمیته تحقیقات وزارت علوم این موضوع را آنالیز کند و در جلسه بهدی ستاد ملی مقابله با کرونا مورد بحث واقع می گردد.

وحیدی تاکید نمود: در رابطه با مدارس در ستاد ملی مقابله با کرونا ابلاغ شد که 1 یا 2 روز مدارس به صورت حضوری باز باشد و شرایط نابسامان یا جدیدی درباره شیوع کرونا در مورد مدارس نداشتیم که بگوییم بازگشایی مدارس باعث آن بوده است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار وبلاگ مهر و موم درباره خبر ابتلاء 2 هزار دانش آموز تهران به کرونا از بازگشایی مدارس تا کنون توضیح داد: این موضوع باید به طور دقیق به وسیله وزارت بهداست آنالیز گردد، ولی عدد فوق مربوط به یک دوره 14 روزه بوده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "واکنش وحیدی به ابتلای دانش آموزان به کرونا، شروع قرنطینه هوشمند از یکشنبه آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش وحیدی به ابتلای دانش آموزان به کرونا، شروع قرنطینه هوشمند از یکشنبه آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید