اخبار سیاسی

مبتلایان کرونا به 30 هزار نفر در روز می رسد ، کدام مدارس تعطیل شدند؟

به گزارش خبرنگاران، اگرچه بارها متخصصان برای شیوع اومیکرون هشدار داده بودند اما دولت بازگشایی مدارس را الزامی دانست. حالا زنگ خطر آغاز موج تازه کرونا در کشور به صدا درآمده و بعضی از دانش آموزان نگران شرایط پیش آمده هستند.

21 اردیبهشت 1401

پرتاب دو موشک بالستیک از حوالی فرودگاه پیونگ یانگ

کره شمالی بار دیگر اقدام به پرتاب دو موشک بالستیک کرد تا بدین ترتیب تنها در یک ماه اخیر تعداد آزمایش موشکی خود را به 4 عدد افزایش داده باشد.

19 اردیبهشت 1401

یارانه سه دهک بالای جامعه قطع می گردد، بودجه متکی به مذاکرات هسته ای نیست

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: محتمل است که یارانه سه دهک بالای جامعه که حدود 25 الی 30 میلیون نفر می شوند، در بودجه سال آینده حذف گردد.

13 اردیبهشت 1401

کشته شدن یک معترض سودانی پس از استعفای حمدوک

به گزارش خبرنگاران به نقل از الجزیره، کمیته پزشکان سودان از کشته شدن یک معترض در منطقه ام درمان اطلاع داد.

31 فروردین 1401

سامسونگ گلکسی S21 فن ادیشن در برابر گلکسی S20 فن ادیشن

در این مطلب به مقایسه گلکسی S21 فن ادیشن با مدل سال گذشته یعنی گلکسی S20 فن ادیشن می پردازیم تا ببینیم آیا نماینده نو شرکت کره ای ارزش خرید دارد یا خیر.

29 فروردین 1401

آنالیز روابط راهبردی ایران و روسیه در برنامه رو در رو

محسن پاک آئین برای نقد و آنالیز شرایط رابطه راهبردی ایران و روسیه به رو در رو می آید.

21 فروردین 1401

نهضت ملی مسکن یک طرح جهانی است

وزیر راه و شهرسازی که به همراه رئیس جمهوری به استان لرستان سفر نموده است گفت: نهضت ملی مسکن یکی از طرح های جهانی و بین المللی بوده و هدف آن خانه دار کردن اقشار کم عایدی است.

18 فروردین 1401

آنالیز چالش های اساسی قلمرو های علوم پایه در نامه علوم پایه

خبرگزاری خبرنگاران-شماره دوم و سوم نامه علوم پایه فصلنامه تخصصی فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران، ویژه تابستان و پاییز 1400، با اولویت در پرداختن به مسائل و چالش های اساسی قلمرو های علوم پایه منتشر شد.

15 اسفند 1400

پل های جذابی که از مرزها عبور می نمایند

زمانی که از پل صحبت می کنیم، مسیری را برای عبور تصور می کنیم اما این پل های مجذوب کننده تنها یک پل عادی نیستند زیرا مرز ها را پشت سر گذاشته اند.

10 اسفند 1400

واشنگتن در برابر ایران دیپلماسی را ترجیح می دهد

به گزارش خبرنگاران به نقل از وبگاه کاخ سفید، جن ساکی، سخنگوی کاخ سفید درباره اظهارات اخیر آنتونی لینکن، وزیر خارجه آمریکا که مدعی شده بود فقط چند هفته برای توافق با ایران زمان باقی است، گفت: در این ارتباط با وزیر بلینکن موافقم. او کاملاً درست می گوید،...

1 اسفند 1400

اومیکرون سفر نخست وزیر ژاپن به آمریکا را لغو می کند

شبکه ان اچ کی ژاپن، روز شنبه (امروز) از احتمال لغو سفر از قبل برنامه ریزی شده فومیو کیشیدا نخست وزیر این کشور به آمریکا به دلایلی از قبیل شیوع اومیکرون خبر داد.

30 بهمن 1400

کلاس های درس دانشگاه ها به تدریج حضوری می شوند

وزیر علوم گفت: کلاس های درس دانشگاه ها به تدریج حضوری می شوند و واکسیناسیون شرط اجباری برای حضور دانشجویان است.

27 بهمن 1400

جایی که پول کم می آید

علیرضا بهنام می گوید: این همه یارانه در بخش های مختلف کشور خرج می شود اما به کتاب که می رسد انگار پول کم می آوریم!

24 بهمن 1400

انتقاد وزیرخارجه کشورمان از عدم ابتکار طرف های غربی در وین

تهران (پانا) - امیرعبداللهیان در تماس تلفنی با وزیر امور خارجه چین ضمن تشکر و قدردانی از موضع حمایتی پکن در مذاکرات هسته ای وین، فرایند گفت وگوها را در مجموع خوب توصیف کرد و در عین حال از عدم ابتکار طرف های غربی در وین انتقاد کرد.

19 بهمن 1400

موافقت دولت با تحویل سوخت یارانه ای به بالگردهای امداد و نجات

تهران (پانا) - هیات وزیران با محاسبه سوخت تحویلی به بالگردهای امداد و نجات و اورژانس به نرخ یارانه ای موافقت کرد.

17 بهمن 1400

اقرار به شکست بعضی از جریان های ادبی، کتاب شکست روایت معناباختگی است

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در بوشهر، کتاب شکست عنوان تازه ترین اثر مجید اجرایی شاعر و منتقد ادبی جنوبی، روز گذشته (چهارشنبه، 17 آذرماه) در آیینی با حضور اساتید دانشگاه و چهره های ادبی بوشهر و به همت گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه خلیج و با همکاری انجمن...

29 دی 1400

واکنش وحیدی به ابتلای دانش آموزان به کرونا، شروع قرنطینه هوشمند از یکشنبه آینده

وحیدی گفت: یکی از موضوعات مورد بحث در جلسه امروز مدیریت هوشمند بود که بر اساس نظر نهایی مسئولان حاضر مدیریت ها از روز یکشنبه شروع می گردد.

28 دی 1400

یکصد مورد ایده پردازی و طرح گفتمان های تازه در حوزه های مختلف علمی

به گزارش خبرنگاران، آنچه که در این مجموعه پیش رو دارید، یکصد مورد ایده پردازی و طرح گفتمان های نو در حوزه های مختلف است که عمدتا به وسیله اعضای هیأت علمی دانشگاه تهران و در موارد معدودی به وسیله اساتید و اعضای هیأت علمی دیگر دانشگاه ها که در پروژه ها و...

17 دی 1400

آخرین شرایط سیلاب در تنکابن و رامسر

خبرنگاران/مازندران بارش شدید باران در غرب مازندارن که سبب آبگرفتگی و سیلاب در بعضی منطقه ها شده بود انتها صبح امروز فروکش کرد، در پی این بارش ها جلسه مدیریت بحران در تنکابن و رامسر با ریاست فرمانداران 2 شهرستان و با محور آنالیز مسائل سیل برگزار گردید....

14 دی 1400

آموزش و پرورشی بودن یوسف نوری برای این وزارتخانه یک فرصت است

تهران (پانا) - عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش از بدنه این وزارت خانه است و تجربه خوبی درون این دستگاه داشته است، ابراز امیدواری کرد وزیر پیشنهادی بتواند رای لازم برای سکان داری وزارت آموزش...

12 دی 1400
تعداد: (179)