موبایل، تبلت و گجت ها

گیک بنچ گوشی های سامسونگ را در واکنش به کند کردن عمدی از فهرستش حذف کرد

طبق آخرین گزارش ها و اطلاعات منتشر شده، بنچمارک معتبر گیک بنچ در واکنش به تصمیم سرویس بهینه سازی بازی سامسونگ (GOS) مبنی بر کند کردن عملکرد پردازنده و چیپ گرافیکی بعضی از گوشی های این شرکت، تصمیم گرفته تا بسیاری از گوشی های پرچم دار سامسونگ نظیر سری S22،...

20 اردیبهشت 1401

قرنطینه خانگی کرونا؛ چطور از گردشگری در منزل لذت ببریم؟

حالا که کرونا، سبک زندگی ما را تحت تاثیر قرار داده و خانه نشین مان کرده است، در این مقاله به راهکارهایی می پردازیم که این خانه نشینی طولانی را تسهیل می کند.

4 اردیبهشت 1401

سامسونگ گلکسی S21 فن ادیشن در برابر گلکسی S20 فن ادیشن

در این مطلب به مقایسه گلکسی S21 فن ادیشن با مدل سال گذشته یعنی گلکسی S20 فن ادیشن می پردازیم تا ببینیم آیا نماینده نو شرکت کره ای ارزش خرید دارد یا خیر.

29 فروردین 1401

اختلالات اینترنت به دانشجویان و اساتید فشار روحی وارد می نماید

اختلالات اینترنت در چند ماه اخیر صدای رئیس کارگروه یادگیری الکترونیکی وزارت علوم را هم درآورد و در اظهارنظری جالب گفت این اختلالات از نظر روحی به دانشجویان و اساتید فشار روحی وارد نموده است.

21 فروردین 1401

آنالیز چالش های اساسی قلمرو های علوم پایه در نامه علوم پایه

خبرگزاری خبرنگاران-شماره دوم و سوم نامه علوم پایه فصلنامه تخصصی فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران، ویژه تابستان و پاییز 1400، با اولویت در پرداختن به مسائل و چالش های اساسی قلمرو های علوم پایه منتشر شد.

15 اسفند 1400

قیمت تبلت گلکسی تب اس 8 سامسونگ اعلام شد

با توجه به منتشر شدن مشخصات سری گلکسی تب اس 8 سامسونگ، انتظار می رود سامسونگ به زودی این محصول را عرضه کند. در حال حاضر تقریبا تمام ویژگی های تب اس 8 اولترا منتشر شده است و تب اس 8 وانیلی نیز، در چندین مستند نمایش داده شده است.

10 اسفند 1400

خرید 41 مدل تلفن کلاسیک بسیار شیک و با قیمت عالی

با وجود تولید انواع تلفن هوشمند و مدرن ، بسیاری به همان تلفن های کلاسیک شماره گیر قدیمی علاقه دارند. طراحی قدیمی و آنتیک این تلفن ها طرفداران خاص خود را دارد. تلفن کلاسیک با ظاهر مجذوب کننده و نوستالوژیک توانسته به یکی از لوازم لوکس و گران قیمت دکوری تبدیل...

10 آذر 1400

سنجش اندازه اسیدی و قلیایی بودن محلول ها با دستگاه ایرانی

به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری، علی دیلمقانی مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان به تولید محصولات و پشتیبانی تخصصی آزمایشگاه های پژوهشی و صنعتی سراسر کشور اشاره کرد و گفت: با توسعه دانش فنی و بومی سازی تجهیزات فناورانه و تخصصی در حوزه آزمایشگاهی...

16 آبان 1400

اتصال 53 مدرسه روستایی دیگر به شبکه ملی اطلاعات در کرمانشاه

با اتصال 53 مدرسه روستایی دیگر به شبکه ملی اطلاعات در مهر ماه جاری، هم اکنون دو هزار و 23 مدرسه روستایی در استان کرمانشاه به شبکه ملی اطلاعات متصل هستند.

9 آبان 1400

آیفون 14 با حافظه ذخیره سازی حداکثر 2 ترابایت عرضه می گردد

ما هنوز حدود یک سال با عرضه سری آیفون 14 فاصله داریم، اما شایعات در خصوص آیفون های نسل بعدی در اینترنت آغاز شده است و آخرین مورد ادعا می نماید که اپل حداکثر فضای ذخیره سازی را در آیفون های سال آینده دو برابر می نماید.

21 مهر 1400

قیمت روز گوشی موبایل 31 شهریور

قیمت گوشی های موبایل موجود در بازار، مورخ 31 شهریور را مشاهده می کنید.

7 مهر 1400

4 گوشی هیجان انگیز 2021 که منتظرشان هستیم؛ از آیفون 13 تا گلکسی S21 FE

با نزدیک شدن به فصل خاتمهی سال 2021، بیشتر کمپانی ها از محبوب ترین گوشی های خود رونمایی می کنند تا بازار تعطیلات سال نو را از دست ندهند. در این بازه از سال همیشه شرکت هایی مثل اپل، سامسونگ و گوگل محصولات جذابی برای معرفی دارند. اما در فرصت به جای مانده تا...

16 شهریور 1400

هر آنچه که باید درباره گذرنامه واکسن بدانیم

به گزارش خبرنگاران، این افراد و نهادها در حال کار روی سیستم هایی هستند که به مسافران امکان می دهد از اپلیکیشن های تلفن همراه، برای اثبات واکسیناسیون خود استفاده نمایند. در این صورت احتیاج به قرنطینه در مقصد یا حتی تست های کرونا مرتفع می گردد.

16 مرداد 1400

ادعای پرسپولیسی ها؛ فرهاد مجیدی مثل کالدرون باید محروم گردد

طرفداران پرسپولیس خواستار محرومیت فرهاد مجیدی سرمربی استقلال شدند.

8 مرداد 1400

انهدام سه باند سلاح های جنگی آمریکایی

خبرنگاران : سردار حسین رحیمی در مراسم بازدید از طرح های پلیس تهران بزرگ که صبح امروز در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ انجام شد، اظهار کرد: یکی از این نکات اقدامات اجرا شده انهدام سه باند وارد کننده سلاح از غرب کشور به مرکز بود که...

2 مرداد 1400

هوش مصنوعی عملکرد سیاستمداران را تحت نظر می گیرد

یک هوش مصنوعی، سیاستمداران را در طول جلسات تحت نظر گرفته و مدت زمانی که در طول کار به تلفن همراهشان خیره می شوند را میزان می گیرد.

29 تیر 1400

طراحی 10 میلیون سیم کارت دانش آموزی؛ واگذاری از اول مهرماه

تهران (پانا) - معاون و جانشین وزیر در طرح راهنمایی در نشست شورای راهبری طرح راهنمایی که با حضور اعضای این شورا و حضور ویدئوکنفرانسی مدیران کل، رؤسای فناوری اطلاعات و رؤسای روابط عمومی استان ها برگزار گردید به تشریح امکانات و ظرفیت های سامانه راهنمایی،...

9 تیر 1400

شیائومی می میکس فولد از 400 هزار مرتبه باز و بسته شدن جان سالم به در برد

شیائومی به تازگی از اولین گوشی تاشوی خود با نام می میکس فولد رونمایی کرد تا رسما وارد عرصه رقابت با نماینده های جذاب هواوی و سامسونگ گردد. اما سؤال اینجاست که آیا این گوشی از مقاومت خوبی بهره می برد یا از ضعف هایی رنج می برد که گوشی های سامسونگ و هواوی...

9 خرداد 1400

برای کسب کرسی بین المللی احتیاج به نگاه فراملی داریم

به گزارش خبرنگاران، عباس جدیدی با اشاره به موضوع صندلی روابط بین الملل در ورزش و چگونگی بدست آوردن کرسی های بین المللی اظهار کرد: چارچوب مدیریت ورزش کشور به خصوص کشتی هیأتی و مرامی است اما آنچه که در فضای بین الملل رخ می دهد بسیار متفاوت و سیستماتیک است.

2 خرداد 1400

برگزاری همایش ملی کاروانسراهای ایران؛ گذشته، حال، آینده با همکاری همراه اول

تهران (پانا) - همایش ملی کاروانسراهای ایران؛ گذشته، حال، آینده با همکاری اپراتور اول تلفن همراه هفته آینده برگزار می شود.

14 فروردین 1400
تعداد: (50)