خودرو

مواردی که هتل ها به شما نمی گویند

قرار داشتن در محیطی نا آشنا می تواند استرس زا باشدهنگامی که در تخت هتل خود هستید نفس های عمیق بکشید. اتاق خود را به درستی انتخاب کنید چرا که انتخاب اتاق در راحتی و خواب شبانه شما بسیار اهمیت دارد. به همین علت نیز کشیدن چند نفس عمیق قبل از رفتن به تخت خواب...

17 اردیبهشت 1401

12 غذای خوشمزه از کوبا

غذاهای کوبادر سال های اخیر گردشگران زیادی از کشور اسرارآمیز کوبا تماشا می نمایند، کشوری که مناظری تماشایی و البته غذاهای خوشمزه دارد. غذاهای کوبا خوشمزه و مقوی هستند؛ از کروکت های پر از پنیر و گوشت گرفته تا موزهای سرخ شده شیرین. خیلی از غذاهای کوبا شبیه...

30 فروردین 1401

پاراگلایدرسوار آثار باستانی مصر را ثبت کرد

خبرنگاران : فیلم پاراگلایدرسواری بر فراز اهرام مصر را ببینید.

12 اسفند 1400

زیباترین جاذبه های طبیعی جهان را بشناسید (قسمت دوم)

بازدید از جاذبه های طبیعی یکی از مهم ترین دلایل گردشگران برای سفر است. در این مطلب با زیباترین جاذبه های طبیعی جهان آشنا می شوید.

7 اسفند 1400

روزشمار: 6 مرداد؛ اختراع دوچرخه در آلمان

دوچرخه در آلمان و در چنین روزی از سال 1779 میلادی اختراع شد. این وسیله به وسیله یکی از اهالی مانهایم آلمان ساخته شد و امروز به یکی از ابزارهای سفر و گردشگری تبدیل شده است.

18 بهمن 1400

موافقت دولت با تحویل سوخت یارانه ای به بالگردهای امداد و نجات

تهران (پانا) - هیات وزیران با محاسبه سوخت تحویلی به بالگردهای امداد و نجات و اورژانس به نرخ یارانه ای موافقت کرد.

17 بهمن 1400

خودروی برقی کوچک تویوتا برای سفرهای شهری عرضه شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از گیزموچاینا، تویوتا فروش عمومی جدیدترین وسیله نقلیه برقی و کوچک خود برای تردد شهری را شروع نموده است. این خودرو که C+Pod نام گرفته هم اکنون برای خریداران چینی عرضه شده است.

15 بهمن 1400

32 ایده تزئین درخت کریسمس کم هزینه و آسان

ایده تزئین درخت کریسمس حتی برای غیر مسیحی ها یک سرگرمی فوق العاده مجذوب کننده و دوست داشتنی است. معمولاً خرید تزئینات درخت کریسمس برای خیلی از خانواده ها بسیار هزینه بر است، اما ما به شما یاد می دهیم چطور با ایده های جالب و کم هزینه درخت کریسمس را تزیین...

12 بهمن 1400

هتل های تازه تاسیس مشهد؛ از هتل های 5 ستاره تا 2 ستاره

سلیقه افراد در انتخاب اقامتگاه فرق دارد. برخی هتل ها و اقامتگاه های قدیمی و باسابقه را ترجیح می دهند و برخی دوست دارند در هتل های شیک و نوساز اقامت داشته باشند. در اینجا برای دسته دوم هتل های تازه تاسیس را معرفی کرده ایم:

8 بهمن 1400

شهری در شرق کرمان که تپه های شنی دیدنی دارد

میراث آریا/ این خبر پیرامون شهری در شرق کرمان که تپه های شنی دیدنی دارد، برای شما نگارش شده است.

6 بهمن 1400

ابتکار ولوو برای تبدیل شیشه خودرو به صفحه نمایش واقعیت افزوده

خبرنگاران، شرکت ولوو در پی ایجاد روشی نو و تعاملی تر برای ارائه اطلاعات به رانندگان است. در این فناوری شیشه جلوی خودرو به یک صفحه نمایش واقعیت افزوده تبدیل می گردد.

19 دی 1400

مهاجری: از رفتار میثاقیان تعجب کردم، قبل از آغاز لیگ استعفا دادم

سرمربی سابق تیم فوتبال پدیده درباره جدایی از این تیم توضیحاتی را بیان نمود.

11 آذر 1400

هجوم مردم به جاده ها کمتر شد

سفرهای مردم در هفته گذشته کاهش پیدا کرد و با وجود اینکه همچنان این مقدار ترددهای جاده ای کمتر از هفته قبلش بود اما به گفته کارشناسان حوزه بهداشت و درمان در شرایطی که واکسیناسیون کامل نشده، نگران کننده به نظر می رسد و همچنان بالاست.

22 آبان 1400

معرفی بنفشه یا گل بنفشه و خواص درمانی آن

معمولاً برگ و گل بنفشه را به صورت دم نموده یا جوشانده استفاده می نمایند و در طب سنتی برای درمان بیماری ها نحوه و اندازه مصرف را پزشک تشخیص داده و تجویز می نماید.

12 آبان 1400

چگونه مغزی قدرتمند داشته باشیم؟

مغز عضوی بسیار حیاتی برای هر انسانی است. با آنکه دو درصد از حجم بدن را تشکیل می دهد اما مدیریت تمام سیستم های عصبی، عروقی و ... بدن را به عهده دارد بطوری که اگر مختل گردد تمام سیستم بدن مختل می گردد.

8 آبان 1400

قرعه کشی محصولات سایپا انجام شد

به گزارش خبرنگاران، قرعه کشی طرح فروش سایپا، برای عرضه فوق العاده چهار محصول سایپا کوییک با گیربکس معمولی (رینگ فولادی)، کوییک.آر با گیربکس معمولی، کوییک.اس و ساینا.اس، با حضور نهادهای نظارتی و مسئولان این گروه خودروسازی برگزار گردید.

20 مهر 1400

منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان هنوز ویژه است؟

خبرنگاران/قم منطقه ها ویژه اقتصادی به جهت تسهیل تجارت و تولید در کشور ایجاد شده اند اما این روزها تحریم و کرونا فعالیت های این منطقه ها را هم در شرایط نابسامانی قرار داده اند.

8 مهر 1400

چه فعالیت هایی بعد از واکسینه شدن کامل مجاز هستند؟

سیناپرس/مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ایالات متحده آمریکا خاطرنشان کرد، افرادی که به طور کامل نسبت به کووید 19 واکسینه شده اند می توانند بیشتر فعالیت هایی که پیش از همه گیری کرونا انجام می داده اند را مجددا شروع نمایند.

26 مرداد 1400

انهدام سه باند سلاح های جنگی آمریکایی

خبرنگاران : سردار حسین رحیمی در مراسم بازدید از طرح های پلیس تهران بزرگ که صبح امروز در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ انجام شد، اظهار کرد: یکی از این نکات اقدامات اجرا شده انهدام سه باند وارد کننده سلاح از غرب کشور به مرکز بود که...

2 مرداد 1400

27 راه حل برای دستیابی سریع به اهداف خود

من (استیون گریفیث) به عنوان مربی عملکرد و متخصص روانشناسی بهره وری بیش از 25 سال، از هر ابزاری در کتاب هایم استفاده نموده ام تا به مردم بیاموزم چگونه با شکستن موانع، بیرون آمدن از ذهن و ورود به جریان فراوری خود به اهداف خود برسند.

13 تیر 1400
تعداد: (72)