طراحی گرافیکی و چاپ

اقرار به شکست بعضی از جریان های ادبی، کتاب شکست روایت معناباختگی است

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در بوشهر، کتاب شکست عنوان تازه ترین اثر مجید اجرایی شاعر و منتقد ادبی جنوبی، روز گذشته (چهارشنبه، 17 آذرماه) در آیینی با حضور اساتید دانشگاه و چهره های ادبی بوشهر و به همت گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه خلیج و با همکاری انجمن...

29 دی 1400

عملیات بازگشت ستاره ها به پرسپولیس؟

خبرنگاران: پرسپولیس این روز ها آماده می گردد تا در استادیوم آزادی و در جریان هفته ششم رقابت های لیگ برتر به مصاف صنعت نفت آبادان برود. این تیم که در سه هفته اخیر پیروز به کسب سه امتیاز نشده است در کوشش است تا به ناکامی هایش در این ملاقات خانگی سرانجام دهد.

9 دی 1400

رابطه خوابیدن با دفع سموم از مغز

پژوهشگران در دانشگاه بوستون آمریکا دریافتند که در مرحله عمیق خواب یعنی مرحله فعالیت موج اهسته سلول های مغزی، امکان جریان یافتن ریتمیک مایع مغزی نخاعی به درون و خارج مغز فراهم می آید و به نظر می آید این فرآیند امکان پاک و تخلیه شدن موائد زائد و سمی...

27 آبان 1400

معرفی بنفشه یا گل بنفشه و خواص درمانی آن

معمولاً برگ و گل بنفشه را به صورت دم نموده یا جوشانده استفاده می نمایند و در طب سنتی برای درمان بیماری ها نحوه و اندازه مصرف را پزشک تشخیص داده و تجویز می نماید.

12 آبان 1400

خانه باتیک روستای تاریخی کندوان آماده بهره برداری به وسیله متقاضیان بخش خصوصی

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از آمادگی خانه باتیک روستای تاریخی کندوان برای بهره برداری به وسیله متقاضیان بخش خصوصی اطلاع داد.

23 مرداد 1400

دومین جایزه ملی کتاب سال جوانان ایران مردادماه برگزار می گردد

امین آصفی رییس کمیته اطلاع رسانی کتاب سال جوانان در گفت وگو با خبرنگاران ، با اشاره به برگزاری دومین جایزه ملی کتاب سال جوانان ایران گفت: برپایه استاندارد جهانی و تعریف پذیرفته شده یونسکو، بازه سنی 15 تا 29 سال، دوران جوانی شناخته می گردد و با توجه به اهمیت...

26 خرداد 1400

رازهایی درباره کاهش وزن که درباره آنها نمی دانید!

علاوه بر پیشگیری از بیماری هایی مانند بیماری های قلبی، دیابت و سکته مغزی، فواید کاهش وزن شامل اثرات مفید ناشناخته تری نیز هست.

14 اردیبهشت 1400

در انتخابات مجلس حتی خود خانم ها هم به نامزدهای زن رای نداده اند

حدود سه ماه به انتخابات ریاست جمهوری 1400 مانده است و طبعا در چنین شرایط سؤالاتی پیرامون موضوعات مختلف مربوط به انتخابات از قبیل؛ چالش ثبت نام اقشار مختلف، نحوه بررسی صلاحیت های نامزدها، تبلیغات انتخاباتی، برگزاری انتخابات در شرایط کرونایی، برگزاری...

23 فروردین 1400

پیشنهاد لوور به وارث سردار اسعد بختیاری

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، پیشنهاد لوور به وارث سردار اسعد بختیاری مطرح شده است.

18 آذر 1399

وخامت حال بیش از 82 هزار بیمار کرونایی در دنیا

خبرگزاری خبرنگاران- بر اساس آمار، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در دنیا به بیش از 45 میلیون، شمار جان باختگان به بیش از یک میلیون و 180 هزار و تعداد بهبودیافتگان به بیش از 32 میلیون نفر افزایش یافت.

6 آذر 1399

نانوغشاء سه بعدی برای استفاده در دیالیز و تصفیه آب فراوری شد

محققان با الهام از طبیعت و با یاری فناوری نانو، غشائی ساختند که انتخاب پذیری بالایی داشته و می تواند در بخش دیالیز یا تصفیه آب مورد استفاده قرار گیرد.

10 مهر 1399

خبرنگاران ظریف درگذشت غلامرضا سحاب را تسلیت گفت

تهران- خبرنگاران- وزیر امور خارجه در پیامی درگذشت غلامرضا سحاب محقق و پژوهشگر ارزنده کشور را تسلیت گفت.

17 شهریور 1399

خبرنگاران فرماندار: محدودیت های کرونایی در پلدختر اعمال می گردد

خرم آباد - خبرنگاران - فرماندار پلدختر گفت: در راستای حفط سلامت شهروندان و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا محدودیت های کرونایی در این شهرستان اعمال می گردد.

15 شهریور 1399

سرگیجه، عارضه ای به ظاهر ساده اما پیچیده

به گزارش خبرنگاران، اختلال در تعادل عارضه ای است که طی آن شما احساس عدم تعادل و سرگیجه می کنید. زمانی که ایستاده، نشسته و یا دراز کشیده اید، ممکن است احساس کنید که در حال حرکت و چرخش بوده و یا در فضا معلق هستید. همچنین ممکن است به هنگام راه رفتن احساس کنید...

21 تیر 1399

هر ایرانی به فردوسی و شاهنامه می بالد

به گزارش خبرنگاران رضا اشرف زاده عضو انجمن آثار و مفاخر خراسان و عضو خردسرای فردوسی، مطلبی را به مناسبت 25 اردیبهشت، روز بزرگداشت فردوسی برای خبرگزاری ایبنا ارسال نموده است که عینا نقل می گردد.

21 تیر 1399

محققان روشی برای رو کردن دست دروغگویان یافتند

محققان رویکردی برای شناسایی هدف یک فرد در فریفتن دیگران پیدا کرده اند.

6 دی 1398